alla Filosofia Dialogica, Letteratura, Relazioni Internazionali, Scienze Interculturali, Diritti Umani, Diritto Civile e Ambientale, Pubblica Istruzione, Pedagogia Libertaria, Torah, Kabballah, Talmude, Kibbutz, Resistenza Critica e Giustizia Democratica dell'Emancipazione.



ברוך ה"ה







lunedì 14 novembre 2011

- TE VOGLIO BENE ASSAJE, Mario Abbate (canzone napoletana di 1835)


TE VOGLIO BENE ASSAJE


(1835)
Mario Abbate



music: Filippo Campanella,
lyrics: Rafaelle Sacco,
1835

La notte tutti dormono,
Ma io che vuò durmì.
Penzanno â nenna mia,
Mme sento ascevolì.
Li quarte d'ora sonano
A uno, a duje, a tre...

Io te voglio bene assaje
E tu nun pienze a me.

Recordate lo juorno
Ca stive a me becino,
E te scorreano, 'nzino,
'E llacreme, accossì.
Deciste a me: "Nun chiagnere,
Ca tu lo mio sarraje".

Io te voglio bene assaje
E tu nun pienze a me.

Saccio ca nun vuò scennere
La grada quanno è scuro.
Vattenne muro muro,
Appojate 'ncuoll'a me.
Tu, n'ommo comm'a chisto,
Addò lo truvarraje?

Io te voglio bene assaje
E tu nun pienze a me.

Quanno sò fatto cennere,
Tanno me chiagnarraje,
Tanno addimannarraje:
"Nennillo mio addo' è?"
La fossa mia tu arape
E llà me truvarraje.

Io te voglio bene assaje
E tu nun pienze a me.


*

Nessun commento: